Today is the day

......Gud förlåt att jag inte har bloggat har haft mycket att tänka på hehe.
Men, men helgen har varit jätterolig, och då menar jag verkligen jätte,jätterolig :D
Detta kommer inte bli ett så långt inlägg, för att jag har lite brotom just nu. Ska åka till min frisör Hanna och klippa mig (JAAA)
Mitt hår är katastrof just nu hehe. Vet inte riktigt hur jag ska klippa det. Kanske färgar det brun...vem vet?!
Nej men jag ska nog klippa det kortare och med etapper (eller hur det stavas). Ses senare Puss&Kram


Mitt hår nu, sen får ni en blid på hur det kommer att se ut :D

Efter, man kanske inte ser så mycket. Men nu är det ljusare :P
Isabell<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0