Samma ursäkt hela tiden

Nämen hej på er alla igen !!

Jag vet, jag vet.....att jag inte har bloggat, men jag har haft så mycket läxor så jag har verkligen inte haft tid för att vara inne på datorn, och uppdatera hehe.
Men men, så blir det ibland. Idag så har det varit det vanliga....skolan,pluggat,fikat och återigen pluggat. Det känns bara som om det är det jag gör om dagarna nu bara, plugga,plugga och plugga. Jag dör !!!Varför kan det inte bara bli lov ni istället ?

Men nu så ska jag byta om till mys kläder osv.

Aa just det glömde nästa att säga!! Det var någon som frågade vilket gymnasium jag skulle söka in till.
Och om jag ska vara helt ärlig så har jag faktiskt igen aning. Jag har hittat ungefär tre stycken, vilket ett av dom ligger i Malmö.Så vi får se hur jag gör med den biten. Men dom jag har hittat för tillfället är..... Nackas praktiska gymnasium, Plusgymnasiumet och Gustavsbergs gymnasium:Puss&Kram

Här får ni även dagens outfit ♥
Isabell<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0