Nu har man varit duktig...

NU har jag suttit och pluggat i timmar, och jag har allt under kontroll känns det som.
Idag så kom jag hem vid ungefär sex tiden, för att jag skulle plugga till ett so förhör som vi har imorgon(läskigt).

I allafall går tills idag så sov jag hos Alex med Nicis och Tina. Och igår så var vi och fikade med deras killkompis Aris. Hahah så jävla rolig människa asså :p Idag så tog vi det bara lugnt gick och åt, och pratade bort timmarna.

Planer för imorgon är att jag ska få tillbaka min fina väska, som jag har saknat så himla mycket hahha. Nej men Eleni har lånat den. Sedan efter det så ska jag hem och byta om, och sedan är det dags för träning.!
Men nu så ska jag titta vidare på valvakan.....Jag vet att man egentligen inte ska dela med sig med detta. Men jag hoppas M********** vinner.Puss&kram


Isabell<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0