Vet inte vad jag ska tro på ? :/

Asså detta kommer att låta sinnes sjukt, men tänk om Michael Jackson lever.......
Jag vet inte vad man ska tro på men jag, är nog säkert på att han är det R.I.P
Anledningen till att jag har börjat undra från första början, är för att jag fick en kommentar för ungefär en ca timme sen. Och det stod: Tror du att MJ lever ? Och sedan hade han länkat två videos till mig, men ändå jag tror att detta bara har blivit en sån stor grej, och att detta inte är sant. Men här får ni videosena allafall.Puss&Kram



Isabell<3

Kommentarer
Postat av: anne cathrine

heihei. jeg er norsk blogger. leser bloggen din. og lurte på om du ville lage design for meg?

[email protected]

www.annecat1993.blogg.no

2010-05-19 @ 18:55:55
URL: http://www.annecat1993.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0