Tävling med OLW






Tänk om jag vann detta priset med OLW chips. Jag menar jag hade verkligen blivit överlycklig :D

Dels för att det bästa jag vet är att sitta hemma i soffan och bara mysa med resten av familjen med lite godis osv. Och det godiset jag alltid brukar köpa med mig hem så är OLWs lantchips. Jag hoppas verkligen att jag vinner detta pris p.g.a av att jag är ett sånt otroligt stort fan av Sex and the City, det är den bästa TV-serien /film som jag någonsin har sätt. Och det är därför jag vill vinna detta pris för att jag kommer verkligen ha användning för både chipsen och biljetterna. Så snälla jag hoppas att jag vinner. För om jag gör det så kommer jag bli såååååååååå otroligt glad, det finns inte ens ord för hur glad jag kommer att bli.
http://www.moviezine.se/olw






Isabell<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0