Här ska det egentligen stå en rubrik !

Lite tidspressad just nu.....
Just nu sitter jag och skriver min teknik som ska var inlämnad imorgon, för att annars får man IG i teknik !!!!!!
Jag vet lite överdrivet, men vad ska man göra åt saken. Det är bara att bita ihop eftersom att det är snart sommar lov :D

Idag så har jag och tina varit hemma från skolan pga ev en ska....kan tyvärr inte skriva vad det är!! Det är lite pinsamt hehe. Men iallafall jag mår forfarande dåligt, men det är "bättre" gemfört vad jag kände i förmiddags.
Men nu ska jag hoppa in i duschen.Puss&Kram

Ps. Här kommer en video från lady gaga konserten...och det är jag som har filmat♥
Isabell<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0