Gud

Jag har absulut ingent att skriva om!!!
Jag hatar verkligen när jag inte vet vad jag ska "underhålla" er med.....detta är annledningen till varför jag inte har bloggat, för att jag kommer inte på vad jag ska skriva om hehe.
Men jag ska försöka bättra mig :P
Idag var det första dagen på projeckt veckan, och då började vi med att mötas i aulan ocjh kollade på en skit gammal film som hette En Kärlekshistoria. Asså den var så himla dålig jag garvade så jävla mycket hahah.

Just det jag var hos tandläkaren idag..... jag hatar att gå dit det är verkligen inte roligt, jag får alltid så ont i magen när jag ska dit.
Nej men allt hade gått bra, jag hade iallafall ingen hål i tänderna :D
Men nu ska jag kolla lite på Tv och tvätta av mig sminket, så vi ses senare.Puss&Kram

Isabell<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0