Gud vad jag känner mig stressad

Gud vad jobbig allt är just nu !!!!!

Jag har så mycket läxor som ska in denna veckan vet inte hur jag ska hinna.....men men får göra mitt bästa (säger vi)
Just det idag fick vi veta resultaten på våra NO prov, och jag fick VG :DD Men jag började garva på direkten för att jag har aldrig i hela mitt liv fått ett ända VG i NO :P Men det finns väl alltid första gången för allt eller hur ?!
Annars har det varit en lugn dag inte så mycket som har hänt. Åkte hem direkt efter skolan var så sjukt trött så somnade på soffan direkt sen efter hehe.
Nu under kvällens gång så har jag suttit och pluggat och ska fortsätta med det nu. Så vi hörs senare.Puss&Kram
Isabell<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0