Snabbt internet

Nu har jag äntligen snabbt internet igen :D
Innan hade jag Telia och idag fick jag hem mitt nya från Tele2, och det är otroligt mycket snabbare.
Om några minuter så ska jag börja överföra allt jag har på min dator till ett USB minne. För att vi ska lämna in den på service och se vad det kostar.
Min dator har gått sönder hehe skivspelaren funkar inte, det är glapp i en av USB uttagen och ljudet är typ sönder sprängt hahah :P Så det är en hel del att fixa. Men vi hörs senare.Puss&Kram
Isabell<3

Kommentarer
Postat av: Tele2

Hej Isabell,



Vi på Tele2 är glada att du har valt vårt mobila bredband och vill passa på att önska dig välkommen som kund.



Med vänlig hälsning,



Alan Kocevic, Tele2.

2010-03-25 @ 18:52:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0