Ont i min hals

Jag har så sjukt ont i min hals så det finns inte ens ord för det :(
Idag så fyller Tina 15 år och vi hade tänkt ägga henne men jag hade ingen lust och Tina har inte haft den bästa dagen heller :P
Men nu mår hon bättre och hon skulle ut och äta med sin familj. Grattis, Grattis, Grattis <3
Imorgon så ska jag inte till skolan på morgonen för att vi ska till vårdcentralen och kolla upp min hals, och se vad jag har fått.... har haft jätteont i några dagar nu. Och jag orkar inte bli mer sjuk jag har fan hållt på sen oktober :O
Imorgon så ska jag även följa med Tina in till stan för en liten shopping runda:DD
Nu ska jag plugga lite har två prov på Torsdag !!!! Så måste repetera lite.Puss&Kram
Isabell<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

är inte ni lediga? :)

2010-03-30 @ 21:41:45
URL: http://dduvetida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0