Förlåt, förlåt

Jag är hemskt ledsen för att jag inte har uppdaterat men det har varit lite rörig i helg, och jag har inte haft tid att sätta på datorn.
men nu är jag tillbaka iallafall. Från och med i Torsdag tills idag så har vi passat min kusin Rebecka för att Raffe har varit i Idre (eller vad det nu heter)....
I Lördags så åkte vi och hämtade Receccad kompis Magda för att hon skulle sova över hos Rebecca. Efter att vi hade hämtat upp Magda så åkte vi in till Tyresö centrum för att handla lite kläder till Rebecka och slälvklart hittade jag lite saker också:D 
Lägger ut bilder på det i detta inlägget.
Idag så vakande jag vi nio tiden för att börja göra mig i ordning dels för att Rebecka hade badminton som vi kom för sent till för att vi glömde ställa om klockan till sommar tid hehe.
Men men sån händer ibland.....Efter rebeccas badminton så åkte vi hem till Elenor och Jutte för att det var lite kalas för Leia och Elenor eftersom att dom hade fyllt år. Men vi stannade inte så himla länge för att Rebecka råkade välta en burk med vatten på hela sig så vi var tvungna att att åka hem ch stoppa in i torktumlaren.

Ja så såg min helg ut. Nu sitter jag och kollar på Glamourama.Puss&Kram

Isabell<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0