Vi är fria


Nu är skolan äntligen över..... och igår var en väldigt rolig dag.
Om en liten stund så ska jag och Tina åka in till Årsta och käka på det bästa kebab stället ever heheh. Vi blev så himla sugna på det. Och efter det så ska vi in till stan och ta en fika tror jag.

Just det.... kanske ska ge lite information om igår:
Först var vi ju i skolan och fick våra betyg och lyssnade på lite tal osv på skolgården, och sedan var det slut. Efter det så gick vi och satte oss på Baresso och tog en fika, och sedan så åkte  jag och Tina in till stan och gick och satte oss på Friday's och åt. Skit gott.
Men jag bloggar senare idag.Puss&Kram

Fler bilder kommer senare♥
Isabell<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0