Nu är jag tillbaka igen :D

Hello hello :D

Nu är jag äntligen hemma igen, det känns riktigt skönt faktiskt hehe.
Dagarna har varit jätteroliga....som vanligt. Stackars Jessica ha fått massor av förkylnings blåsor på sin överläpp, och nu ser hon lite ut som kissie. Heheh sorry gumman, jag hoppas att det går över snart.

Men annars under dagens gång så har jag suttit på en båt....som tog över tre timmar att åka med!!! Jag ska aldrig ta båten hela vägen igen, det blir bussen nästa gång.

Idag var det ju även Victoria och Daniels bröllop, är så himla glada för deras skull. Jag hoppas verkligen att de kommer få ett långt och lyckligt liv tillsammans.
Själv så missade jag att se bröllopet eftersom jag har suttit på en båt hela dagen. Men men jag har kollat lite på datorn och även på TV:n, det har ju visat det hela dagen. Men Victorias klänning var faktiskt otroligt fin.....men den var väldigt enkel, jag hade högre förväntningar på hennes klänning egentligen. Men den var absolut inte ful.

Nu så ska jag packa upp lite och så.Puss&Kram




Isabell<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0