Daily shopping !

Hello hello, hur är det med er sötnosar?

Själv är det bra.. har bara lite huvudvärk. Men det går väl över snart hoppas jag.
Idag så åkte jag och mamma en lite runda till svågertorp, för att fixa lite ärenden. Och för att jag skulle handla lite smink osv.
Efter vi var klara i svågertorp så hade vi inget att göra, så vi ringde upp Helena och Erika och frågade ifall det var hemma, och om de skulle vilja åka till Svedala badet. Men dom var i bårlöv, så vi åkte dit istället, och så tog jag och Erika en shopping runda istället hehe. Puss&Kram



Mitt kära Id-smink :D



Isabell<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad kostade ID-sminket? :)

2010-07-04 @ 22:10:05
Postat av: Isabell- ägere av bloggen

Jag fick betala 495 kr för mitt... men det är verkligen värt pengarna :D

2010-07-05 @ 01:42:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0