8 Januari

Förlåt för att jag inte har uppdaterat har inte helt enkelt orkat!!!
Idag var det första dagen i skolan, jag har verkligen inte längtat! Men det finns inget man kan göra åt saken hahahha. Vi har redan börjat få läxor osv. Efter skolan så åkte jag Eleni, Tina, Linnea,Maria och Felicia till nacka forum för att dom skulle hitta någon stans att praoa, men det blev inte så lyckat:D
efter vi var klara så skulle vi egentligen åka in till Sergel torg för att vi skulle hämta ut våra biobiljetter till filmen Avantar. Men det struntade vi i och åkte till baresso istället och satt där ungefär till klockan sex. När Tina och jag skulle ta penden så hade vi VERKLIGEN otur! För att vi missade ena tåget och sen kom det andra och när vi skulle gå på så stängs dörrarna mitt framför näsan på oss hahhahah. Men det tredje tåget kom vi med på.
För två timmar sedan så började Let`s dance och det är så klart man måste kolla på det :D Det kommer väl börja snart igen och då får vi se vem så åker ut.Puss&Kram
Isabell<3

Kommentarer
Postat av: O L I V I A

Sv: Jo det tror jag nog att dina bilder blev jätte fina:P

Måste säga vilken mysig design du har :P

2010-01-09 @ 21:36:09
URL: http://oliviaaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0