Grattis

Idag fyllde Benke (mammas sambo) år, så vi firade han lite lätt. Han tycker ju inte om att fira sina födelsedagar så vi gjorde lite mat och så kom Elenor med familj hit och käkade med oss.!
Tyvärr så har jag inga bilder från idag hehe. Men det gör nog inget ändå. Skolan har varit helt vanlig inget speciellt som har hänt där.......bara massor av tråkiga lektioner. Aa just det Tina och jag spelade in vår engelska dialog och jag säger bara att det gick åt helvete!!! Gud vet hur många gånger vi gjorde om tagningar bara för att vi skrattade så himla mycket:D
Köpte även en bok hahahhah. Skrattar åt det själv det var typ hundra miljontals år jag köpte en bok. Men iallafall det blev Gucci Kriget.Puss&Kram
Isabell<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0