No subjeckt

Hello, sorry...har inte haft lust för att blogga !

Men nu är jag tillbaka igen, idag så har jag varit hemma och slappat. Har haft huvudvärk osv. Så jag kände inte för att hitta på något. Men ungefär vid fem tiden så åkte vi ut till Håga, för att fixa mina papper till körkortet. Men då var inte han killen där, så vi ska åka tillbaka på Måndag istället.
Idag så fick vi även Balder...vi ska sitta hundvakt nu i två veckors tid. För att min morbror är utomlands. Så vi ska ha honom tills han kommer tillbaka hehe. Puss&Kram
Isabell<3

Kommentarer
Postat av: Jennyh ♡ Malta, mode & chihuahua

jo de är bra :) görs idag då?

2010-08-15 @ 13:35:24
URL: http://jennyh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0