I'm officially fifteen years old

Hello, hello !

Hur mår ni idag ? Själv mår jag jättebra, just för att det det är min födelsedag :D
Det är så skönt att vara femton och inte fjorton!!

Men,men idag så vaknade jag av att mamma kom in och sjöng för mig, med frukost på sängen och allt.
Efter det så låga jag i soffan ett tag för att vakna upp lite. Sen sa mamma att vi skulle åka iväg och fixa min present...jag skulle få välja själv vad jag skulle få. Och presenten var en keyboard! Men jag ville ha en gitarr istället, så vi köpte en jättefin svart gitarr. Så nu ska jag sitta och öva, öva, öva tills jag blir jättebra på gitarren.
Ikväll så ska vi ut och äta på Friday's med min morbror och kusin:D


Är dok lite fundersam över vad jag sak få.....mamma säger att det är något i dina vildaste drömmar ?!
Jag ba...okej ?
Och när jag väl har fått den saken så ska vi åka iväg någonstans för att sedan få den följande saken, och bla, bla,bal.
Är jättenyfiken nu. Men nu så ska jag hoppa in i duschen, så vi hörs senare.Puss&Kram

Isabell<3

Kommentarer
Postat av: E M M A

sv: Tack desamma :P

vad gör du då? :)



har inte kunnat svara på kommentaren för jag har varit utomlands, men nu är jag tillbaka ;)

2010-08-11 @ 20:12:56
URL: http://lifebyemma.webblogg.se/
Postat av: Jessica

Fin blogg :)

2010-08-11 @ 21:24:57
URL: http://yessicaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0