Chocktillstånd

Det har varit en jättebra födelsedag..... vi var och åt osv.
Men nog om det, jag har fått en Moppebil !!!!!!!!!! Och jag kan säga så här mycket....att jag var i chocktillstånd vet inte hur länge hahahha. Jag fick även prova att köra...och det gick väll inte så bra hehe. Första gången bakom ratten asså hahhahah. Men jag är ändå jätteglad och lite rädd!!
Jag längtar tills jag ska börja övningsköra:D
Men nu så sak jag bara ligga i soffan, jag känner mår inte så särskilt bra....jag har världens huvudvärk och ont i öronen.Puss&Kram

Här få ni lite bilder ♥





Här ser ni hur den ser ut....men den är inte helt klar än.....det är en del som
ska fixas :D
Isabell<3

Kommentarer
Postat av: Eric

Såg fräsch ut.

- Aixam?

2010-08-16 @ 18:55:09
URL: http://www.eric.inc.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0