Vad tycker ni ?

Jag håller på att skriva en insändare i svenska och jag undrar vad ni tycker om den.
Så om ni tycker att jag borde ändra något, så skriv gärna en kommentar.Puss&Kram


Det finns oerhört mycket Souvenir butiker
i Gamla stan, som för det mesta bara säljer               
skräp. Dels för att det är inget viktigt som det            
säljer, dels att dem säljer ett av samma
exemplar i alla butiker.                                             

Visst kan det vara kul för turister som kommer                      
från utlandet att köpa med sig ett minne av
Sverige.

Men varför måste butikerna sälja ett av samma
exemplar i fler butiker ?

Kanske är det för att dom vill tjata ut
produkterna som att "människor" ska
köpa dem .

Därför tycker jag att man borde åtgärda vissa
Souvenir butiker och ta in några nya fräscha butiker.
Som kan roa oss som bor här i Stockholm. Men
man vill ändå försöka att behålla Gamla stans charm.
Därför borde man ta in t:ex antika och dem mer gammel-
dagsa butikerna. 

Av: Isabell Stepczynska
Isabell<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0