Påsk imorgon

Hello !

Vad ska ni göra imorgon ?

Själv ska jag inte göra så mycket. På för middagen så ska jag nog följa med Tina in till stan för en snabb shopping runda. Och lite senare på kvällen så ska jag och mamma gå på bio och se filmen Flickan från Ovan. Den värkar verkligen jättebra.
Idag var det ju sista dagen av skolan. Så jävla skönt:P Fast jag har egentligen varit ledig sen Tisdags hehehe. Men men jag har inget speciellt planerat över lovet, men kommer väl hitta på något roligt hoppas jag :D
Puss&Kram ♥

Bild på dagens mys outfit
Isabell<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har läst boken och den är bra :)

2010-04-02 @ 00:45:47
URL: http://sjuttondeoktober.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0