Ont,ont åter igen ont

Gud vad det är så typiskt mig asså !!!

Hahahahah ni undra säker vad jag har gjort nu hehe. Men i alla fall idag på gympa lektionen så skulle jag hoppa över en plint och komma till andra sidan av plinten! Men istället för att sätta händerna i ett ordentligt om plinten, så håller jag bara löst. Och det ledde till att jag vek min hand åt fel håll, men som tur var så var det inte så seiöst utan jag fick bara en lätt virkning. Men jag har lite små ont i handen då och då. Jag hoppas verkligen att det är borta tills imorgon !

Just det idag så fick jag veta att mamma hade fått en personlig inbjudan från märket Odd Molly (klädmärke). För att dom ska ha utförsäljning på sin kollektion och självklart så ska jag dit och se ifall jag hittar något som kan fånga min blick. Som jag tror att det kommer att göra, men vi får se.
Jag kommer tyvärr inte hinna blogga imorgon på efter middagen men kommer nog göra det senare på kvällen.För att jag ska på bio med Jessica och ut och äta tror jag. Men bloggar när jag kommer hem till henne.Puss&Kram

Här får ni en tråkig bild på köpet♥

Isabell<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0