Hallå igen

Tja :D

Hur har ni haft det i helgen då ? Själv har det varit en väldigt roligt och äventyrlig helg. Kan man säga, men tänker inte gå in på detaljer.
I alla fall i Fredags var jag på Odd Molly och jag hittade faktiskt två par saker, som jag lägger ut bild på.
Och efter det så åkte jag och träffade Jessica, det var verkligen skit kul att träffa henne igen. Vi har inte träffats på gud vet hur länge. Men men jag och hon gick på bio senare på kvällen på såg Remember Me, den var otroligt bra.

På lördagen så åkte jag ganska tidigt från Jessica för att jag skulle hem till Linus pga av att fyllde 10 år då. Så vi svängde förbi en stund. Sedan åkte jag in till Baresso och möte upp Eleni för att vi skulle gå och grilla med ett par vänner. Och vi hade skit kul, i alla fall jag :P

Sedan på Söndagen så åkte jag och Alex ut till Skärholmen för att Tina och Eleni jobbade, så jag och Alex gick runt i butiker och kollade lite. Skärholmen hade ju 20% rea på allt i helgen så man får passa på.
Nu ska jag plugga lite gran och sedan gå och lägga mig är helt slut efter träningen.Puss&Kram

Här får ni en bild på veckans shopping♥

Kappa - Odd Molly 1 000 kr
Cashmere kofta - Odd Molly 1 000 kr
Buddabyxor (kallar jag dem för) - Monkie 300 kr

Ring - Six 59.50 kr
Isabell<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0