Förlåt,förlåt

Hej hej!


Jag ber verkligen om ursäkt för att jag inte har bloggat något, men det har varit lite körigt osv.
Under helgen så har jag ju sovit hos Tina och kommer att fortsätta att göra det under ett tag nu. Pga att vi har stambyte här hemma!!!!

Men helgen som kommer så ska jag på Fredag gå på bio och sedan gå ut att äta med Jessica för att hon fyller 15 år idag .Grattis gumman <3
Och vi ska fira henne lite garn i efterskott på Fredag :D 
Idag så har jag varit i skolan, och allt var som det brukar. Efter skolan så gick jag och fikade i en timme....Ni kan gissa var ? :P
Men i alla fall idag hade jag också träning och det var sjukt jobbigt ! Jag kommer att ha en ordentlig träningsvärk imorgon "jippi"
Vill inte ens tänka på¨hur jag ska kunna resa mig ur sängen imorgon bitti hahhaha:P

Just nu sitter jag i mitt vardagsrum och bloggar, ska försöka att gå tillbaka till mitt pluggande! Men vi får se ifall jag orkar mer ikväll.Puss&Kram
Isabell<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0