Linköping

Hej hej bloggen.
Nu är jag hemma från Linköping,har varit borta i två dagar.
Hade jättetrevlig faktiskt.
I Fredags så åkte vi till Linköping,och var framme typ vid fem tiden.
Så när vi var framme så checkade vi in på hotellet, och sen var det bara att fixa sig klart för vi skulle gå ut och äta med Benkes son Rickard och hanns flickvän Steffanie.
Det blev en grekisk restaurang så vi gick till som hetter Kniv och Gaffel.Dom hade verkligen god mat.
Som tillexempel jag och alla andra åt Taps(mm)
Aja efter det så åkte vi över till Biata och träffade lite folk hos dom m.m
Kom väl med typ tre på natten, var piss trött asså.
Sen när vi vakande nästa morgon så gick vi upp typ vid åtta tiden för att äta lite frukost,innan vi skulle ut lite på stan.
När klockan närmade sig ungefär vid tio/halv elva så gick vi för att möta Rickard och Steffani för att vi skulle ta en promenad.
Det var ganska skönt att få röra på sig lite.När vi hade gått i en eller två timmar,så blev vi lite hungriga så jag och mamma gick till donken och åt. Sen gick vi lite på stan och kollade på koftor m.m Efter vi var klara på stan så gick vi tillbaka till hotellet,för att ta det lite lugnt innan vi skulle ut igen.
Här kommer lite bilder på vad jag hade på mig under dom två dagarna i Linköping.
Puss&Kram
  

Isabell<3

Kommentarer
Postat av: Olivia

skit snygg väska på bilden längst till höger !

vart haru köpt den ?

2009-09-09 @ 19:06:46
URL: http://oliviarosenlind.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0