Sjuk

Hello Bitches
Sorry för att jag inte har uppdaterat för dom här sista dagarna !!
Men nu är jag här igen.
I Måndags så var det skola,men jag gick hem efter första lektionen för jag mådde dåligt.
Så var tvungen att gå till sjuksyster för att inte få nån frånvaro,och på vägen så går jag in till bliblan för att säga hej då till några andra.
Och då säger en av tjejerna att hon har haft svininfluensan.!!!
Asså jag blev piss rädd imatt jag mådde dåligt så hade hon kanske smittat mig fast som tur var har jag inte mått så dåligt dom senaste dagarna.
Så nu sitter jag vid min data och lyssnar på musik,ska snart göra nån lunch till mig.Puss&Kram





Isabell<3

Kommentarer
Postat av: iddä

asså svininfluenssan är en helt vanlig influenssa faktisk =D<3

2009-09-10 @ 16:43:34
URL: http://dduvetida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0