Bröllop

Heej :P
Idag har jag varit på bröllop,det var Benkes son Jörgen som gifte sig.
Dagen började med att jag gick upp runt halv tio, åt lite frukost och sen var det bara att börja locka mitt hår.
Det tog ungefär en timme att fixa.!
När jag var klar med mitt hår så sminkade jag mig,och gjorde klart det sista med min frisyr osv.
Lite senare när jag var klar så fick jag hjälpa min mamma med hennes hår!
För hon kan inte nått om hår,så då fick jag stå och locka hennes hår istället.
När klockan närmade sig halv två, så åkte vi för att hämta upp Amy och hennes sambo/make vet inte riktigt !
Men iallafall när vi hade hämtat upp dom så åkte vi till kyrkan där vi möte alla andra och hälsade m.m
Sen var det dags att gå in till kyrkan,det kanske tog en halv timme ungefär i kyrkan och sen skulle alla gå ut för att kasta ris på brudparet hahahah det var kanska kul.
Efter vi hade tagit foto osv så var jag tvungen att åka hem,och dom vuxna åkte till lokalen för att fira det lyckliga parate.
Så nu sitter jag min soffa och chattar med Oscar på msn.
Ska kolla på nån film snart tror jag, lägger ut bilder så från ni se.Puss&Kram


L ove,Jörgen och Jutte

Linus,Mela(Michaela) och nån annan och sen lila Freja

Fina Lina :)

Lina och Jörgen

Här ska dom sätta på sina ringar

Nu är dom gifta :)

Jörgen och Lina

Haha dom fick in ris lite överallt på kroppen

Inte världens bästa bild men här sern in lite bättre på hur klänningen
ser  ut !!


Isabell<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0