Sleepover

Hello gullungar.
Idag är det fredag (Jippi) Det var en helt vanlig skola dag med vanliga lektioner.
A juste det.. jag gjorde mitt matte-prov idag och jag hoppas att jag får godkänt. (!)
Idag slutade jag klockan 15.15 och sista lektionen var Hemkunskap så det var inte så jobbigt.
Efter skolan så gick jag till Tina och väntade på att Eleni skulle komma och möta mig utanför Tina.
När Eleni och Tina hade kommit så åkte vi ner till min mammas jobb,för att vi skulle handla lite gott gott till kvällen. När vi kom hem så åt vi lite mat, och sen satte vi igång med idiot saker haha (som vanligt)
Jag och Eleni började tuperade upp våra hår och sminkade oss helt cp!
Sen har vi även gjort en video när vi sjunger hahaha lägger ut den
idag. Fast när jag har vaknat haha. Klockan är ju halv ett så det blir ju idag. Puss&Kram

Bjuder på den här bilden. Mamma, Eleni, Tina, och jag. Hahahahahaah... Vi har det alltid så roligt kanske inte med mamma då men men haha... Vi snacka i evigheter och garva så att tårarna spruta. Flera tillfälen idag. Vid matborder var en av flera gånger. Hahahaaa... Mina tjejer är BÄST!

Isabell<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0