Frågestund avslutad

Vad vill du bli när du går ut skolan?
Jag vet inte vad jag vill bli men jag vill
gärna jobba inom mode.

Vad vill du göra inna du dör?
Jag har igen aning faktiskt.! Men jag vill
uppleva saker och ting inte bara ta livet för
givet.Man lever bara en gång.

Varför bloggar du?
Jag bloggar för att det är kul och att jag kan dela
med mig om vad som händer i mitt liv.!

Gillar du palt?

Nej det gör jag verkligen inte...

Brukar du minnas eller komma ihåg dina drömmar?
A det brukar jag göra.

Vilken är din favoritmaträtt?

Jag har två stycken,och dom är inbakad fläskfile
med potatisgratäng.
Och den andra är kebab (hahah)

Villka länder har du varit i ?
jag har inte varit i så många.
Men dom jag har varit i är Spanien,Grekland och London.
Jag vet tre länder (jag skäms)

Vad är det bästa/finaste minnet du har utav livet?

Jag har ingen aning faktiskt. Men jag har många fina minnen

Vad vill du bli när du blir stor?
Vet inte vad jag vill bli men som jag sa förut.
Nått inom mode :)

Vad är ditt favoritepogram på tv?
desperate housewives och Gossip Girl

Har du egen dator?
Ja jag har en egen dator,skulle
inte klara av att dela med mamma.

Har du någon fobi?

Insekter och spindlar

Vad fick dig att börja blogga?

Jag vet inte riktigt vad som fick mig att börja blogga.
Jag började nog för det är kul och att jag kan tjäna pengar.

Var bor du?
Jag bor i Österberga.

Hur länge har du bloggat?

Jag har bloggat nu i tre månader.

Har du några syskon?
Jag har två bröder Jesper och Marcus.

Vissa har frågat hur jag har hittat deras bloggar.!
Jag har hittat dom via kompisars bloggar.:)
Puss&Kram.



Isabell<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0