18/10

Förlåt för att jag inte har bloggat i går och i Fredags.!
Har inte orkat. Så nu ska jag berätta vad som har hänt dom två sista dagarna.!

I Fredags så var det en vanlig skoldag med lektioner och shit (hahha)
Efter skolan så drog jag och Viktoria hem till Regina. För dom skulle fixa med några bilder osv.
När vi hade gjort det så stannade vi hos Regina typ en halvtimme tjugo minuter och sen drog vi hem till Viktoria.
Där vi skulle möta upp Lisa.
När vi har hemma hos Viktoria så pratade vi lite och hittade på lite grejer. Och innan vi visste om det så var klockan sex.
Så vi drog till donken och käkade,inna vi gick till MUK. Det är ett ungdomsställe. Det var faktiskt ganska trevligt.
Efter ett tag så gick vi därifrån för vi skulle möta upp en killkompis till Viktoria som hette Kevin. Men han bangade och "orkade" inte komma ut.
Så vi gick vidare och tillslut så kom vi till södermalmskolan. Gud vet varför!
Men men,vi var där ett tag och flumade oss lite.
När klockan började närma sig halv tio så ringde jag mamma och bad henne komma och hämta mig vid min skola.
Så vi började gå till skolan och så väntade jag på mamma och Viktoria.Regina och lisa gick ner till MUK igen.
Det var det som hände i Fredags.



Igår/Lösdags så skulle jag åka in till söder för att möta Eleni,Tina och Nikkis tror jag eller om det bara var dom två jag skulle träffa.
Men det blev inte så för jag mådde ganska dåligt igår så det blev inget med det!.
Så jag följde med mamma och Benke för att gå och kolla på en ny TV till vardagsrummet (Jippi)
Det blev en 49 tum.Den är verkligen skit fin och stor.
Och jag fick även in den gamla TV:en från vardagsrummet in till mitt rum.Så nu har jag en 32 tums tv i mitt rum("Lyx")



Isabell<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0