I am tired

Hej, nu är jag hemma från badhuset,eller jag kom hem för ett par timmar sen. Som sagt så var vi på badhuset och gjorde simtest,som faktiskt gick bra. Fick bara lite lock när man skulle dyka och hämta Jörgen(dockan) hahhahaha.
Efter simtestet så stannade några av oss kvar från klassen. Från början var det bara jag Viktoria och Lisa,men lite senare så så gick vi för att åka lite rullbana och då var Robin,Love,Andears,Arrvid och sandra där också,så vi var med dom istället.Det var jättekul,men när klockan började närma sig halv fem så sa jag hejdå till dom andar och gjorde mig iording för att åka hem.Fast jag ville stanna kvar men jag hade lite läxor som väntade på när jag kom hem (suck).
Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan plugga vidare.Puss&Kram
Isabell<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0