Första advent

Idag är det den första advent,och det har bara varit en lugn dag idag.
Det hela började med att jag gick upp klockan halv två idag hahahah för att jag och Tina gick och la oss vid fem tiden igår natt, Eleni hade kryp ner i sängen tidigare än oss.
Iallafall när jag vaknade så tog jag en liten macka och kollade på TV en stund,och sedan skulle Eleni och Tina åka hemåt. Efter det så började vi bygga på våra pepparkakshus som vi hade köpt. Vi skulle nämligen ha en tävling med  Benke och se vem som gjorde ett snyggast pepparkakshus, självklart så tyckte jag att mitt var finare än hans.
Ja sen har det inte hänt så mycket mer har pluaggt lite till spanska-läxförhöret tills imorgon.
NU ska jag kolla på filmen Mitt stora feta grekiska bröllop den är så jävla rolig ahhahah.Puss&Kram

Isabell<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0