Förlåt,Förlåt,Förlåt

Hej jag är verkligen jätteledsen för att jag inte inte har bloggat........Jag måste bättra mig.
Idag började dagen med att jag gick upp tidigt som jag alltid gör(suck) och sedan fixa sig,och sen var det till skolan som gällde.Efter skolan så möte jag upp Jesscia och tog en fika, hade jättetrveligt. Runt sex riden så gick jag och möte upp Tina och Eleni vid bizzare (om det är så det stavas)
Aja när jag kom ditt så satt vi kvar typ fem minuter och sen följde jag och Tina med till Elenis skola, för att hon skulle ha utvecklingsamtal...... Jag skulle igentligen väntat den halvtimmen men istället fick jag mamma i telefon. Och hon tvingade mig att åka hem. typiskt föräldrar:P
När jag kom hem så var det bara att slå på TV:n för då var det dags för Ugly betty och sedan desperata hemafruar.
A just det jag skulle ju skriva om vad som hände i helgen.....men det tänker jag inte göra,för annars skommer detta inlägget bli ganska långt. Så ni får en lite sammanfatting.
I Fredags så sov jag hemma hos Tina,och så gick vi och fikade med Eleni och Nikkis(Tinas syrra) det var jättekul.
Och på Lördagen så skulle Lisa ha en tjejmiddag för att hon fyller år. Så där var jag och hade jättetrevligt. Kollade på nån skräckis, och som vanligt höll jag på att kissa på mig (hahahha N.O.T hahahha)
Här får ni en tråkig bild från skolan.Puss&Kram♥
Isabell<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart har du köpt din väska ? :)

2009-11-11 @ 17:28:10
Postat av: jenny

go blogg :D

2009-11-12 @ 14:25:52
URL: http://jnyyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0