Sitter barnvakt på en Fredagkväll

Idag har det varit en rolig dag,jag och några till från luciatåget har varit med på radio.
Dagen började med att jag fick upp 05.40  började göra mig i ording,packade ner mina lucia kläder osv.
Som tur var så skjutsade mamma mig till ringvägen så att jag slapp ta bussen. Och det var så skönt. För om jag hade tagit bussen så var jag tvungen att gå upp ännu tidigare. Anyway när vi blev insläppta så gick vi och bytade om och sjöng upp oss lite gran. Och sedan var det dags att sjunga i radio. Första kanalen vi sjöng på var Rix FM, bandit och sedan Lugna favoriter. Det var jättekul att sjunga i radio :D.
När vi hade sjungt klart i radio så fick vi typ en halvtimmes paus och sedan var det dags att lussa på deras kontor.
När vi var klara på ringvägen så åkte vi och lussade i hammarbysjöstad och gamlastan :)
Det var en toppen dag.
Aja ikväll så ska jag sitta barnvakt till min kusin Rebecka och hennes bästa kompis Louis... och sen lite senare så kommer Tina också och då ska vi kolla på idol finalen. Jag hoppas verkligen att Kalle vinner. Puss&Kram

Isabell<3

Kommentarer
Postat av: emma

Hej, allt bra?:) Var gärna med och tävla i min veckans blogg tävling, avslutas på söndag så anmäl snabbt ;) http://rosaapantern.blogg.se/2009/december/veckans-blogg-tavling.html

2009-12-12 @ 12:25:54
URL: http://rosaapantern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0