Massor med snö

Dom sista dagarna så har det varit jättemycket snö, det har bara snöat mer och mer för varje dag. Och man börjar verkligen att känna av kylan, men jag tycker ändå att det är mysigt med snö. Vi får hoppas att det håller sig kvar till Julafton :D

Men,men idag så har det inte en vanlig dag i skolan i med att vi slutar imorgon, så har vi haft städdag och kollat på film, och sedan fick vi gå hem.
Imorgon så börjar jag vi vid tio tiden, så att jag kommer att få sovmorgon till klockan 08.00 :D
I vanliga fall brukar jag gå upp vid sex tiden på morgonen. Jag börjar verkligen att bli nervös, vi ska ju få våra termins betyg imorgon.

Isabell<3

Kommentarer
Postat av: madde

VI HAR MER ! hahahhaah ;))

2009-12-17 @ 20:06:05
URL: http://hejhejmadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0