Lucia, tredje advent och ett årsdag

Hej hur har eran  dag varit?

Min dag har iallafall varit bra. Vi har varit och köpt julgran och julgransfot och sedan har vi klätt granden. Fast det vet ni ju redan, imatt jag la ut en bild på det tidigare.
Iallafall så har mamma och Benke (hennes sambo) ett årsdag idag. För det är ett år sen dom förlovade sig. Så grattis till er:D

Och idag så är det ju självklart lucia och tredje advent idag så det har bara varit en lugn dag idag ,det är verkligen inte mycket som har hänt under dagens gång. Men imorgon så ska jag vara i Högalindkyrkan klockan halv åtta för att då ska vi ha lucia tåg, så det ska bli kul är lite nervös bara.
Nu har jag inte så mycket mer att berätta så vi ses imorgon.Puss&Kram på er.
Isabell<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0