Onsdag

Idag på morgonen så började jag packa ner min väska till hemfärden imorgon upp  till Stockholm(lite soligt faktiskt)
Men annars så åkte jag och Ida till stan idag igen Haha hade kunnat bo på stan om jag hade fått valt
Kom inte hem med så mycket det blev bara ett linne från gina och tre filmer från hemmakväll,filmerna jag valde var Good Luck Chuck,Fool`s Gold och Span Girl skit bra filmer.
Sen gick vi till Butriks och prövade lite peruker hahaha så verkligen inte riktigt klok ut....
När vi hade varit i stan ett par timmar så fick jag så jävla ont i mina fötter så vi åkte hem. Nu sitter jag i soffan och chillar lite ska väl kolla på nån film snart Puss&Kram



Detta blev det

Isabell<3

Kommentarer
Postat av: Valentina <3

haha alla dom där filmerna är så JÄVLA BRA OCH ROLIGA! hahaah ;) Du har ju sett dom själv, så du vet vad jag pratar om ;)

Jag ser inte hur tröjan ser ut! :(

Kram så länge tönten så ses vi iöverimorgon ;) <3

2009-08-12 @ 21:13:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0