Födelsedag

Idag fyllde jag 14 år,är så glad.
Aja i morse väcktes jag av att Ida,Lena och lilla Pontus kom upp till mig och sjöng jag må och leva och så fick jag en present och i den fick jag en hårinpacking och en tvål som luktade jättegått.
Iallafall efter dom sjöng så gick vi ner och käkade lite frukost,sen fixade jag och Ida oss i ordning för att åka in till stan skulle fixa mina naglar.
Det tog typ över en och en halv timme för att dom blev klara med mina naglar,efter dom vara klar så hade vi en timme kvar tills vi var tvungna att åka hem för att Karin och Erika skulle komma och äta lite gott.!
När vi hade varit i stan den sista timme så skulle vi gå och möta upp Lena för att hon skulle hämta oss,men när vi kom ditt så hade inte hon kommit hem än så vi satte oss ner och väntade.
Typ efter fem minter kommer det en fullgubbe och börjar prata med oss och då berättade han att han var polis och så vidare
När vi kom hem så gjorde vi i ordning maten,dukade bordet m.m, ungefär när vi var klara med allt så kom Karin och Erika sa hej till dom,och gick mina presenter av dom .Av Erika fick jag trehundra kronor och av Karin fick jag några filmer och CD grejer.
Hade jättekul idag har varit helt speedad,nu ska jag iallafall måla klart mina naglar. Lägger ut bilder.Puss&Kram

                 
    Dagen outfit                gör naglarna                  Jag och Ida            och så blev det                        Erika                         
                                                  
 Min tårta                                   hahah det är ju jag

Isabell<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0