Fredag

Hej my Bitches!
Eller godmorgon borde jag säga för min del hahha.
Nää men asså jag har sovit från klockan fyra till klockan sju idag, hade sån huvudvärk som inte fanns i denna värld asså.
Men nu är det lite bättre behövde få lite sömn. Var tvungen att gå upp tidig idag igen (suck) skulle vara i skolan kl.09.00 men jag och Tina kom ditt en timme innan vi började, så vi fick sitta och vänta tills klockan blev nio.
Sen tillslut när klockan slog över till nio så hade vi samling i klassrummet,och sen gick vi in till parken på andra sidan gatan vet inte vad den heter. Vi skulle ha samarbetsövningar med niorna och sjuorna("Jippi")
Men det var ganska roligt faktiskt lärde känna några nya och dom andra lite bättre. Är verkligen glad att jag bytte skola.!
Idag skulle jag iäntligen gått och grillat med Jessica och hennes kompis,men jag pallade inte och plus hade jag ju huvudvärk så jag gick inte men Tina gick så som hade haft ganska kul som jag förstog det.
Men imorgon så vet jag inte vad som händer under dagen får vi väl se då! men sen senare så ska jag och Tina åka in till stan och träffa Ylva och hennes kompis steffe,så ska vi ha massor med kul :P
Puss&Kram♥
Isabell<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0