Hej hej ...

Hej hej !!
Imorse vaknade jag ungefär runt halv tio tiden för att vi skulle iväg så var tvungen att gå upp annars hade jag velat sova längre :D
Aja så jag klädde på mig gick ner till dom andra käkade lite frukost och sen fixade jag klart mig.När alla var klara så var det bara att sätta sig i bilen och åka till Center Syd.!
När vi kom fram så gick jag och Ida runt och kollade lite i olika affärer(så klart)
Och förvånansvärt så hittade inte jag mycket jag ville ha annars är det tvärtom för mig hihi, men jag hittade ett par skor som jag köpte och även örhängen & nagelack.
Så nu ska jag gå ut och sätta mig på terrassen och sola litegran, bloggar säkert igen senare.Puss&Kram♥

          
Center Syd                              Det jag köpte                                Bild på Ida                                 Skorna

Isabell<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0