Godnatt sötnosar

Hej hej
Nu sitter jag i mitt rum och är chattar lite på msn,har precis plattat mitt år så jag slipper hålla på med det imorgon bitti ska gå upp vid sju ungefär(usch) eftersom att det är skola imorgon .
Men som tur ska vi inte ha vanliga lektioner imorgon utan vi ska ha projekt vecka vad det nu innebär,men det får vi väl se imorgon.
Efter skolan så är det tärning(boxningspass)och då ska jag passa på att sola solarium också,så att jag blir brun till vintern!
Kan ju inte gå runt fisblek hela hösten och vintern hahaha!
Ska snart krypa under täcket och kolla lite TV innan jag somnar,måste vara pigg tills imorgon.Puss&Kram

 





Isabell<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0