Hej allihopa! ...

Hej allihopa!
Idag har jag och Ida varit i stan och kollat i affärer naturligtvis,vi började ¨på Hansakompaniet kollade lite på H&M och Bianco m.m sen gick jag in på en nagelbutik eller vad det heter,iallafall jag ville se vad det kostade för ett nytt sett för  akrylnaglar, men det var för dyr så jag gjorde inga naglar, få ha mina fula korta  så länge hahahaha:D
Efter vi hade tittat klart inne på Hansa så gick vi och satte oss på Espresso House och tog en lite fika,det var jättegott,efter vi var mätta och belåtna så fortsatte vi och kolla lite i butiker men efter några timmar fick Ida jätteont i sina fötter,hon kunde knappt gå så då åkte vi hem istället.
På vägen till buss-stationen så sprang jag in på MQ lite snabbt för att se om dom hade rea på sina smycken,och som tur var hittade jag ett jättefint armband som jag köpte lägger ut en bild på den så får ni se.!
När vi kom hem så var maten redan klar så vi satte oss på terrassens och åt korv stroganoff med ris(mmmm),så nu sitter jag i soffan med datorn i knät och bara tar det lungt.
Bloggar igen senare,Puss&Kram


       
  Dagens Outfit            Frapino med scons       Armbandet från MQ
Isabell<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snygging! :D

2009-08-06 @ 20:33:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0