Igår

Hej alla sötnosar !!
Igår var jag och Tina på The Voice.
Det var jättekul men vi gick därifrån efter att crossfire hade uppträt för att  Tina skulle byta skor och då fick vi gå ifrån folk klungan men vi kom inte in igen bland alla människor,så vi sket i det stället vilket som blev ett bra alternativ för att nån idiot släppte en tårgasbomd.
Men men efter vi gick  ifrån kungsan så gick vi in på biblioteksgatan,och tog en fika (mm).
När vi var klar så kände vi inte för att åka hem så vi gick runt lite ut,skulle messa en kompis och fråga om vi skulle hitta på nått.Men då hade inte jag den personens nummer kvar det hade försvunnit så det blev bara jag och Tina den igårkväll.
Runt elva tiden så tog vi tunnelbanan till zinken skulle kolla lite på midnattsloppet hahah,men det var  faktiskt  "roligt.!"
Vi var bara där typ en kvart för det hade börjat regna och det var svinkallt ut så vi gick hem istället och kollade på nån film och lyssnade på musik.
Det var våran kväll.Puss&Kram


Crossfire

Fikan

Tina<3

sist men inte misnt Jag hahah
Isabell<3

Kommentarer
Postat av: VALENTINA

Issa snälla jag ber. Bytt bild på mig. Måste du ta fulaste bilden!? :@

2009-08-16 @ 23:21:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0