Idag

Heej:D
Idag har det inte hänt så mycket,förutom att vi åkte och hämtade Pontus från första dagen på dagis efter sex veckor.
Han var verkligen jätteglad att få träffa alla sina vänner igen. Aja efter vi hämtade Pontus så var åkte vi för att hämta upp Björn från hans jobb för att Lenas bil hade gått sönder hihi, iallafall så när vi hade hämtat upp honom så åkte vi för att hämta upp Lenas bil från verkstaden,som äntligen var klar.!
Så då tog Björn hennes bil och körde till Bauhaus för att köpa rosa färg till Idas fondväg....medans han åkte ditt så drog jag och Lena till Ica för att jag skulle köpa grekisk yoghurt och mynta,ska ha det till maten imorgon mumsit:P
Imorgon så fyller jag 14 år Jippi så jag och Ida ska in till stan på förmiddagen och kolla runt lite,sen runt 5/6 tiden så ska Erika och Karin komma över så ska vi äta god mat och äta tårta (hihi)
Sen  lite senare så kanske jag,Ida&Erika åka in till stan och gå på bio.
Men men nu sitter jag med datan i knät och kollar på Big Brother,kan inte sova efter som det har blivit den 11Augusti och det är min födelsedag ju,,är för uppspelad för att gå och lägga mig.Puss&Kram

              
En bild på lila Pontus             Saknar dig bästis          Sötnosen
Isabell<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0