Trötta och ny duschad!!

Hej gullungar!!
Nu sitter jag i min säng och kollar lite på TV.
Idag har jag varit på Globen City, med mamma. Vi skulle se om vi hittade en kalender till mig som jag kan ha i skolan,så att jag kan skriva upp alla läxor (Usch)
 Vi åkte hemifrån typ vid ett tiden och var där en kvart senare kanske. 
När vi kom dit så gick vi in på Glitter för att mamma skulle handla diadem till sitt hår och hårtofsar till mig.
Det tog inte så lång tid, men efter vi hade varit på Glitter så gick vi in på Bikbok.
Dom hade ett helg erbjudande..alla Jeans kostade bara tvåhundra kronor (Billigt).
När vi var klara inne på BikBok så gick vi in på H&M, för att jag skulle köpa foundation och puder.
Efter jag hade köpt grejerna på H&M så gick vi till bokhanden för att se om det fanns nån kalende jag tyckte om.
Men jag hittade inte nån,så vi åkte in till Skanstull och kollade på bokhanden där.
Det fanns inte nån jag ville ha direkt där heller, men jag var tvungen att välja en.. Så det blev en rosa kalender,den var väl inte så fin men den får duga.
När vi var klara med allt så åkte vi hem.Puss&Kram


 Detta fick jag med mig hem idag

Isabell<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0