Valentina gästbloggar!

Hej! Det är jag som är Valentina, som Issa brukar kalla för Tina. När hon skriver i bloggen!
Jag är Isabells bästa vän och har varit det ända sen vi gick i Femman, tror jag faktist! Vi går i samma skola, och umgås nästan varända dag och pratar i telefon ganska ofta! Okej Nu ska jag berätta vad som hände igår och idag!

Igår kom Isabell och hennes mamma, för att hämta mig med deras bil! Hennes mamma släppte av oss vid kungstregården. Vi gick först till sandy's för att äta lunch och catch up. Vi satt där mer än en timme, och när vi var klara begav vi oss mot kungstregården. Men det var en lång väg, haha! För vi stanna upp i ganska många affärer. Jag han till och med att köpa en jätte fin tröja som hade stras på axlarna! Verkligen skit fin. Sen gick vi till kungstregården. Vi gick ett varv, men tyckte inte det var lika roligt och intressant som det var förra året. När man var lite dummare och omognare, haha! Under den vandringen runt kungsan, så insåg vi att vi hade mognat och att det fanns roligare och mognare saker att göra! Som till exempel gå i affärer, hahaa! Så vi gick i affärer!
Jag handlade ett par "skin"tajts (det ser ut som skin!) Issa handlade ett skärp med nitar från Lindex, jätte fint. Som hon har på sig idag, faktist! Vi gick in till topshop för att kolla runt. När vi testade skor, så testade issa ett par höga mocka skor. Hahahaha, hon fastnade i skorn. Så dom som jobba där fick hjälpa henne att dra av den, tillslut! Jag garvade så jag nästan grät! Hahhaaa...
Efter det så började vi gå hemmåt! Jag gick hem till mig och Issa till sig!
Nu ska jag berätta om idag! Issa kom vid tre, fyra tiden. Hon hade gjort sig klar hemma, och jag var nästan klar med mitt smink. Men jag hade inte bestämmt vad jag skulle ha på mig. Så jag började att testa kläder! Nu har Issa hjälpt mig att välja. Så nu är vi båda klara! Nu har vi pricis ätit frukost/lunch/typ middag, haha... Jajaaa... Vi ska vara här hemma hos mig, ett tag till. Sen ska vi till ung08, för att gå till The voice konserten. Som börjar klockan 21.00. Innan det ska vi möta upp Jessica och kanske hennes kusin Fanny! Så det ska bli jätte kul. Vi kommer nog att vara hemma till klockan tolv. Men vi kommer ska Issa blogga. Issa glömde sin usb sladd till datorn. Så hon kommer inte kunna, lägga ut bilder idag. Från sin kamera! Men det får hon göra när hon är hemma. Men vi kommer säkert ta bilder med min mobil. Så det kommer säkert bilder snart! Okej, nu ska vi umgås lite och lyssna på Britney Spears! Så vi ses kanske på konserten! Kram Valentina!

 

Isabell<3

Kommentarer
Postat av: Ida

härlig blogg du har :D

2009-08-15 @ 22:50:56
URL: http://idavarnamnet.blogg.se/
Postat av: Anonym

Taack så mycket! Jag blir verkligen jätte gald, när ni bloggläsare ger mig komplimanger! Stärker verkligen mitt självförtroende!

Fin blogg du har Ida, fortsätt så! ;D

Kram Isabell!

2009-08-15 @ 23:56:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0