Hemma igen.

Hej boggen!
Nu är vi hemma igen,vi har varit på lite olika ställen under dagen.
Först så åkte vi till Bauhaus för att Ida skulle köpa rosa färg till sin fond väg,men vi lyckade inte få färgen för dom kunde inte blanda till den som Ida ville ha den.!
Aja så då fick vi åka till Mobila istället för där hade dom en färgbutik oxå,men dom hade inte den där heller så vi gav upp med att leta efter färgen.!
Istället åkte vi till City Gross för att handla mat...var där en timme ungefär (haha) det tar ganska lång tid för oss att handla..plus att vi fick jaga efter Pontus som galningar,ni vet småbarn dom kan ju inte stå still !!!
Efter handlingen så åkte vi till Limhamn,för att lämna en film till som vi hade glöm hemma,som tur var dom så snälla i butiken så vi slapp betala för filmen(YES):D
Så nu sitter jag bara vid datan och naturligtvis bloggar hihi.
Lite info för ikväll,jag och Ida ska ha en spakväll idag så jag lägger ut bilder på det senare
Här får nu några bilder från idag

               
Pontus<3                     City Gross                             Isabell(Jag) 
Isabell<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0