Fredag

Hej Hej !!
Idag har det varit jättevarmt heladagen skit skönt verkligen och ovanpå det så har det varit vindstilla,så då blev man ännu varmare.
Aja idag har vi iallafall varit och badat på svedalabadet,mysigt(haha),jag solade mer än vad jag badade annars brukar det vara tvärtom för mig:P fick lite färg efter några timmar av soling iallafall(Yes).
Efter vi hade varit där i några timmar så köpte vi en glass var och började dra oss hemåt
Så när vi hade varit hemma en eller två timmar så började vi göra maten,och det blev klyftpotatis med uterfile och shiwape eller vad det heter hihi, det var jättegott.
Så nu sitter jag i soffan ny duschad med datan i knät och äter melon (mm).Puss&Kram skumbanan<3


Svedalabadet.D det fanns andra poller oxå bakom staketet:D


Solen<3

Isabell<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0