Förlåt för ingen upptadering

Hej hej
Förlåt för att jag inte har bloggat,dels har varit lite strul med datan och sen har jag helt enkelt varit för trötta att blogga.
Men jag lovar att jag ska bli bättre att skriva mer inlägg:)
Idag var det sista idagen på projekt veckan;YES äntligen är den över.Men det tråkiga är nu att det är vanlig skoldag på Måndag och det är ännu tråkigare.!
Aja idag har vi haft redovisningar för våra arbeten som vi har arbetat med under denna här veckan.Själv hade jag valt Textil/Tex där man fick brodera in en text, tråkigt men det var tvungen att göra det.
Idag slutade vi vid tolv tiden för vi var färdiga med allt tidigare än vad dom hade beräknat,så vi fick gå hem efter vi hade fått våra scheman för nästa vecka.
Så efter vi slutade så åkte jag hem tåg nått att äta,sen väntade jag tills mamma kom och hämtade mig.
För vi skulle ut till kungens kurva och köpa lite material till skolan.
Så nu sitter jag i min säng kollar lite på TV och bara chillar. Imorgon vet jag inte vad som kommer att hända men det får vi se då.Puss&Kram

Isabell<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0