The City

Hello, hello!

Hur är det?
Själv mår jag jättebra och är glad. Idag så blev det stan med ida och lilla Pontus. Var inte inne så länge i stan p.g.a att pojkar i 3 års ålder, är väl inte så roade för att plågas av två tjejer, och bli insläppad i massor av butiker hehe. Men hittade ett par shorts från MQ. Men jag är verkligen inte säker på ifall jag ska behålla dom eller inte.
Men imorgon så blir det en rolig dag kan man säga. Just för att vi ska åka till Ullared hahahha. Så får väl se ifall det är nått som faller mig i smaken. Asså jag hoppas verkligen att jag springer in i Morgan ASG. Jag kommer nog få hålla mig för skratt ifall det händer.Puss&Kram


Isabell<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

var har du köpt skorna :D <3333333333333

2010-07-26 @ 12:24:02
Postat av: judas

var köpte du skorna?

2010-07-30 @ 00:36:52
Postat av: Ägaren av bloggen

jag har köpt skorna på din sko :)

2010-08-01 @ 18:25:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0